Je suis rentrée - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esmeralda Groen - WaarBenJij.nu Je suis rentrée - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esmeralda Groen - WaarBenJij.nu

Je suis rentrée

Door: Esmeralda

Blijf op de hoogte en volg Esmeralda

21 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

Graag wilde ik nog een laatste verslag plaatsen om mijn blog goed af te sluiten.

Ik ben weer thuis, alweer twee weken. Het is ontzettend vreemd om weer terug te zijn.

Op vrijdag 4 juni heb ik afscheid genomen van alle Nederlandse meiden. We zijn, de laatste keer voor mij, gaan picknicken bij Champs de Mars. Het was prachtig weer. Heerlijk gegeten. En toen was het op een gegeven moment toch afscheid nemen. Vooral afscheid nemen van Nienke was niet leuk, want wij hebben elkaar leren kennen aan het begin van ons avontuur.

's Middags rond half 4 kwamen papa en mama aan in Parijs. Heel gek, want dit betekende toch wel dat het echt afgelopen was voor mij. Lekker op een terrasje gezeten met een lekker drankje en 's avonds uit eten geweest in mijn straat, rue de Charonne bij hetzelfde restaurantje als de vorige keer.

De volgende dag nog gaan picknicken in Jardin du Luxembourg en nog wat souvenirs gekocht! 's Avonds gegeten bij een hele lekkere pizzeria.

De volgende dag op tijd opgestaan en alles ingeladen in de auto. Kamer schoongemaakt en de sleutel ingeleverd. Heel raar om weg te rijden uit Parijs! Onderweg miste ik het allemaal al.

Nu ben ik twee weken thuis. De eerste week was echt een hele rare week. Ik was echt ontzettend moe en had nergens energie meer voor. Nu gaat het weer prima. Ik ben al aardig gewend. Ik mis Parijs, de franse taal en de mensen zeker wel. Ik heb een fantastische tijd gehad in Parijs die ik nooit zal vergeten! Ik heb ontzettend veel meegemaakt en vooral heel veel geleerd! Na de zomervakantie is het tijd voor een nieuw avontuur: Leeuwarden!

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog en alle leuke reacties die jullie hebben achter gelaten.

En natuurlijk ga ik weer eens terug naar Parijs, want Parijs is FANTASTIQUE!