Je suis rentrée - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esmeralda Groen - WaarBenJij.nu Je suis rentrée - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esmeralda Groen - WaarBenJij.nu

Je suis rentrée

Door: Esmeralda

Blijf op de hoogte en volg Esmeralda

21 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

Graag wilde ik nog een laatste verslag plaatsen om mijn blog goed af te sluiten.

Ik ben weer thuis, alweer twee weken. Het is ontzettend vreemd om weer terug te zijn.

Op vrijdag 4 juni heb ik afscheid genomen van alle Nederlandse meiden. We zijn, de laatste keer voor mij, gaan picknicken bij Champs de Mars. Het was prachtig weer. Heerlijk gegeten. En toen was het op een gegeven moment toch afscheid nemen. Vooral afscheid nemen van Nienke was niet leuk, want wij hebben elkaar leren kennen aan het begin van ons avontuur.

's Middags rond half 4 kwamen papa en mama aan in Parijs. Heel gek, want dit betekende toch wel dat het echt afgelopen was voor mij. Lekker op een terrasje gezeten met een lekker drankje en 's avonds uit eten geweest in mijn straat, rue de Charonne bij hetzelfde restaurantje als de vorige keer.

De volgende dag nog gaan picknicken in Jardin du Luxembourg en nog wat souvenirs gekocht! 's Avonds gegeten bij een hele lekkere pizzeria.

De volgende dag op tijd opgestaan en alles ingeladen in de auto. Kamer schoongemaakt en de sleutel ingeleverd. Heel raar om weg te rijden uit Parijs! Onderweg miste ik het allemaal al.

Nu ben ik twee weken thuis. De eerste week was echt een hele rare week. Ik was echt ontzettend moe en had nergens energie meer voor. Nu gaat het weer prima. Ik ben al aardig gewend. Ik mis Parijs, de franse taal en de mensen zeker wel. Ik heb een fantastische tijd gehad in Parijs die ik nooit zal vergeten! Ik heb ontzettend veel meegemaakt en vooral heel veel geleerd! Na de zomervakantie is het tijd voor een nieuw avontuur: Leeuwarden!

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog en alle leuke reacties die jullie hebben achter gelaten.

En natuurlijk ga ik weer eens terug naar Parijs, want Parijs is FANTASTIQUE!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Esmeralda

Welkom allemaal op esmeraldagroen.waarbenjij.nu! Op deze blog houd ik al mijn ervaringen en belevenissen van mijn reizen bij. Het zou leuk zijn als jullie een reactie achterlaten :) Liefs, Esmeralda

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 43920

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 20 Juni 2014

Backpacken Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam

19 April 2012 - 01 Juli 2012

Zuid-Afrika Minor Lodge Management 2012

03 Augustus 2009 - 06 Juni 2010

10 maanden Parijs

Landen bezocht: