Backpacken Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam - Reisverslagen van Esmeralda Groen - WaarBenJij.nu Backpacken Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam - Reisverslagen van Esmeralda Groen - WaarBenJij.nu

Backpacken Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam

In januari 2014 zal ik via de organisatie Travel Active beginnen met vrijwilligerswerk in Singburi, in een weeshuis. Mijn verblijf hier zal beginnen met een oriëntatieweek in Singburi. Hierna zal ik 4 weken vrijwilligerswerk gaan doen in een weeshuis en school. Voor de laatste week zal ik vertrekken naar Umphang, in het westen van Thailand, nabij de grens van Myanmar (Birma) om hier vrijwilligerswerk te doen bij een olifantenproject.
Na deze weken zal ik vertrek ik naar Bangkok om daar samen met Anne te beginnen met backpacken :) Vanuit Bangkok zullen we naar het noorden van Thailand reizen, waarna we verder zullen gaan in Laos, Cambodja en Vietnam. Aan het eind zullen we weer eindigen in Thailand. Op vrijdag 20 juni zet ik weer voet op Nederlandse bodem :)

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2014

Singapore als afsluiter van een geweldige reis!

06 Augustus 2014

Genieten van de laatste weken op Bali én in Azië!

27 Juli 2014

Avontuurlijk Lombok

22 Juli 2014

In de relax-modus op Bali en Gili

23 Juni 2014

Een onvergetelijk avontuur in Sapa
Esmeralda

Welkom allemaal op esmeraldagroen.waarbenjij.nu! Op deze blog houd ik al mijn ervaringen en belevenissen van mijn reizen bij. Het zou leuk zijn als jullie een reactie achterlaten :) Liefs, Esmeralda

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 43912

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 20 Juni 2014

Backpacken Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam

19 April 2012 - 01 Juli 2012

Zuid-Afrika Minor Lodge Management 2012

03 Augustus 2009 - 06 Juni 2010

10 maanden Parijs

Landen bezocht: